חברי הועד המנהל בארגון מנהיגים – בחירות 2025 

מנהלת בית הספר צביה עפולה (על יסודי שש שנתי).

מטרות מרכזיות
חיזוק תפקיד המנהל, העצמת הסמכות ואחריות של המנהל, מבנה ארגוני של המנהל מול המערכות השונות, מעמד המנהל ותנאי העסקה של המנהל.

מנהלת בית הספר קשת שש שנתי משלב, במזכרת בתיה.

מטרות מרכזיות
קידום מהלך ההכרה בייצוגיות ארגון מנהיגים, ביסוס מנגנון מקצועי לתמיכה וסיוע למנהלים במסגרת מנהיגים, שינוי הרכב השכר למנהלים – הכרה בעבודת הקיץ, שעות נוספות, תשלום גמולים מתאימים במקרה של תוספת לתכולות עבודה (גמול חינוך וכיו"ב), מציאת פתרון לשלל העיוותים הנוצרים בבתי ספר השש שנתיים לאור שתי הרפורמות, מציאת פתרונות למורכבות ההולכת וגדלה של ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים המשולבים בבתי הספר ללא המענים להם הם זקוקים

מנהל בית הספר אוהליך (שש שנתי חנ"מ חט"ב ותיכון), בני ברק.

מטרות מרכזיות
• עיסוק במעמד המנהל וסמכויותיו
• צמצום השפעת ארגוני המורים על המנהלים
• צמצום המתח בין האחריות וסמכות המנהל
• הצבת הניהול כפרופסיה
• הצבת המנהל כשותף מלא בתהליכי קבלת החלטות במנגנון

מנהלת ביה"ס המקיף "אורט יובלי אריאל".
יו"ר ומייסדת שותפה, חברת הועד המנהל מיום הקמתו.

מטרות מרכזיות
להשפיע על המדיניות של מנהיגים באופן שיקדם את מטרות הארגון כבית של המנהלים, גם לקדם את הפיכתו לארגון יציג וגם לפתח בו מענים מגוונים ומקצועיים לטובת מנהיגי השטח עבורם הקמנו את מנהיגים.

ראש אגף על יסודי בהרצליה.

מטרות מרכזיות
היעדים מבחינתי הם בראש ובראשונה גיוס של מנהלים איכותיים והקפדה על כשרתם המקצועית, חיזוק הסמכות והאוטונומיה של המנהלים בתוך ומחוץ לביה"ס לצד הגדרת כללים של אתיקה מקצועית ומניעת ניצול לרעה של הסמכות. דאגה לתנאי העבודה והשכר וכן הפיתוח המקצועי.

מנהל אולפנית אורט טבריה (שש שנתי לבנות דתיות).

מטרות מרכזיות
• הפחתת הרגולציה והפיקוח המיותרים
• איחוד מערכות השכר הכפולות
• קידום הכרה בניהול כפרופסיה
• חיזוק דרגי הביניים של הניהול בבתי הספר (רכזי מקצועות, רכזי שכבות וכו)
• מתן כוח לקהילה להחליט על תכנים ותקציבים
• שיתופי פעולה בין מנהלים

מנהלת בית הספר 'הדר' ברעננה.

מטרות מרכזיות
קידום התאמת המענים של משרד החינוך לצרכים הייחודיים של בתי הספר היסודיים.
פתרון בעיית המחסור בכוח אדם מקצועי במערכת היסודית.
שיפור תנאי השכר של מנהלי בתי הספר, לרבות הכרה והתגמול על עבודתם בחודשי הקיץ.
שיפור מעמד מקצוע ההוראה

מנהל בית הספר ברנקו וייס רמלה (תיכון אתגרי לנוער קצה).

מטרות מרכזיות
הדבר החשוב והמיידי שנדרש כיום לדעתי למנהלי בתי ספר זוהי הגדלת האוטונומיה ויכולת הבחירה שלנו בעיקר מול משרד החינוך, באופן ההעסקה, ביכולת להתמודד מול אתגרי המערכת כמנהיגים ולא כעובדי המשרד שכפופים לכל גחמה של פקיד במשרד, ובעיקר ביכולת שלנו לייצר קהילה בתוך בית הספר שמבטאת את רוח המקום והאנשים ולא מוכתבת ע"י גורמי חוץ.

ראש מינהל חינוך, נוער והשכלה גבוהה בגבעתיים.
יו"ר שותפה ומייסדת
חברת בורד במפרש – מלווה מנהלי בתי ספר חדשים ומנהלים במשברים, מלווה סטארט-אפים בתחום החינוך.

מטרות מרכזיות
אני רואה חשיבות רבה להמשכיות הפעילות של ארגון "מנהיגים", עם דגש על מיצובו כארגון יציג והובלת שינוי במעמד מנהלי בתי הספר בארץ ובמערכת החינוך בכלל. אני מאמינה בכוח המנהיגות של המנהלים וביכולת שלנו להוביל לשינוי משמעותי במערכת החינוך בישראל.
מאמינה כי הבחירה בי לוועד המנהל של העמותה תאפשר לנו להמשיך לפתח ולחזק את הארגון ולעמוד ביעדים שאותם הצבנו.

מנהל אולפנת צביה, באשקלון.

מטרות מרכזיות
קידום אוטונומיה ניהולית רחבה, חיזוק מעמד המנהלים, שיפור תנאי העבודה וההעסקה, הבטחת גמישות בגיוס מורים, שיפור יחסי העבודה עם משרדי החינוך והאוצר, ושיתוף פעולה הדוק עם כלל השותפים לחינוך. בכוונתי להמשיך לגבש מדיניות מבוססת-שטח ולהוביל קידום של "מודל תגמול דיפרנציאלי", כפי שנוסח בניירות העמדה של מנהיגים. פיתוח מקצועי, ליווי מנהלים חדשים, וצמצום הביורוקרטיה – הם יעד מרכזי נוסף מבחינתי.